woensdag 13 oktober 2010

1e pluspunt.

Oke, het aanmelden heb ik nu door, denk ik. Ik klikte hem expres weg om helemaal opnieuw te aan te melden, en verdomd, ik was er ineens! Zou Jezus mijn gebed/klacht hebben gehoord? Nou prima dus. Best wel raar, ik ben hier hele lappen tekst aan het typen, en niemand die het leest... Nog niet althans, ik denk dat het tijd word om een beetje naam te maken. Dus? Spammen met twitter? facebook? hyves? msn? Wat heb je nog tegenwoordig? Nou goed, als je dit leest, vertel het al je vrienden en vriendinnen, maak ze niet meteen lekker, dat ze ook niet gaan klagen: "Ja, wat is hier nou leuk aan?" of "Jij zei dat het leuk was!". Oprotten, eigen keus, vind je het leuk, kom je terug, vind je het niet leuk, vergeet je het net zo snel als een 65+ die zn auto in een vreemde stad heeft geparkeerd.

Overigens, leuk om te weten, ik typ deze bloggs met op de achtergrond de lekkere sound van "Rottz". Zijn best leuke muziekstukjes, gewoon downloaden en luisteren. En ook hiervoor, vind je het niet leuk? Verander je Rottz in Kottz en verwijder je hem uit je megamoderne Macbook Pro. (De enige laptop waar je meer betaald voor het design dan voor de besturing...)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten