woensdag 13 oktober 2010

Jezus.

Dit hele gedoe kent nog meer geheimen dan het bijbelverhaal. Wat is hier het meest relevant aan? Moet ik eerst net zo'n dik boek doorlezen voordat ik het een beetje snap? (Ik weet nog steeds niet waar Pasen of Pinksteren voor staat, laat staan wanneer het is... Ik weet alleen dat er veel gevreten kan worden, het een feestdag is, dus je vrij bent van werk/school etc.) Ik moet opeens opnieuw inloggen, nou prima, kan er heus nog wel bij, maar dan word er gezegd dat mijn wachtwoord niet klopt, aids. Dat is bullsh*t, want ik heb namelijk op alle, maar dan ook echt alle, sites waar je je op kan aanmelden en waar ik me op heb aangemeld het zelfde wachtwoord. Dus als je mij kidnapped en een pistool tegen mn hoofd zet en mij dwingt om het wachtwoord te geven, kun je dus veel aanrichten. Je kan bijvoorbeeld zorgen dat ik een BAN krijg op voetbalzone, ai. Nou ik heb nu 2 blogjes gepost/plaatst/bloggd/gekrabbeld, hoe je het ook noemt hier. Vind ik redelijk veel. Nu ga ik roken, heb er hard voor gewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten