woensdag 13 oktober 2010

Bloggen?

Tsja, iedereen doet het, dus moet ik ook maar gaan bloggen, denk ik. Heb het heel lang geleden ook al een keer geprobeerd, en toen ging het me een stuk makkelijker af dan nu... Frustreren wil ik het niet noemen, maar ik erger me aan wat ik allemaal moet doen voordat ik daadwerkelijk kan starten... Google>blogspot>profiel aanmaken... Het lijkt zo makkelijk allemaal. Ineens moet ik een googleprofiel aanmaken als een soort wacke hyves 2.0. Ik ben reuze benieuwd wanneer hiervan een "App" word gemaakt, en nog meer benieuwd naar de meningen hierover. De e-meningen worden vaak beschreven met 5 sterretjes. Ik zou zeggen prop dat googleblogger shit lekker in je eigen sterretje, en daar heb je denk ik maar 1 ster voor nodig. Bij deze. Nou genoeg azijn gezeken, nu weer even verder ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten