woensdag 13 oktober 2010

Dag 1 van het bloggen.

Nou, de eerste dag als trots lid van Blogspot zit erop. Het was in het begin wel even wennen, maar dat is goed herpakt en weet nu wel ongeveer hoe het allemaal in elkaar zit. Ook verwelkom ik Ferdy, voor sommige bekend als Letates, als mijn eerste volger. Het lijkt verdomme net twitter hier. Ik ben in geen jaren zo vroeg naar bed gegaan, want ja dames en heren, ik ga nu mn bed in. Morgen moet ik er erg vroeg uit om naar mn werk te gaan, contract e.d. tekenen. Jullie weten hoe groot schiphol is? Nou de vestiging is ergens rond schiphol. En aangezien ik er nog nooit geweest ben word dat zoeken naar een naald in een hooiberg. Volg me op twitter om bij te houden of ik het kan vinden. Dus dat. Ik heb vanavond lekker ouderwets geen moer gedaan, lekker tv gekeken. Ofja lekker... RTL Boula (Street-sleng), De Wereld Draait Door een wacke film, nog een stukje wacke film en nog maar eens een programma over 9-11 op Discovery. Goh alsof we nog niet weten dat er torens zijn neergepleurd. Maargoed. Ik vond het een geslaagde dag. Morgen dus Mission Schiphol, en ik moet mn auto opgeven voor een grote beurt. Alsof t allemaal niks kost. Maar goed ik moet wel overal kunnen gaan en staan waar ik wil, en dat lukt me niet zonder mijn Peugeotje.

Slaap lekker voor jullie allemaal, en god bless you all.


 
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten