woensdag 13 oktober 2010

RTL Boulevard

Ach, ach, ach. Ik heb het weer eens geprobeerd om RTL Boulevard te kijken. Maar nee, mission failed. Jezus, wat is dat een balleprogramma zeg. Wat een onderwerpen, ik hoef ze bijna niet te noemen, maar omdat jullie het zijn maak ik graag een uitzondering. Wesley en Yolanthe, die zijn al sinds ze zoenend in de parkeergarage gespot zijn, niet weg te denken bij RTL, en niet alleen bij RTL, bij alle zenders, behalve de pitoreske Nederlandse omroepen. Toen kwam die knakker Jaap langs, voor degene die niet weten wie Jaap is, dat is die kerel met gebleekte tanden die de laatste editie van Popstars gewonnen heeft. Leuk voor die jongen hoor. Maar het ging dus meer om zijn vriendin dan om hem. Zoon truttebol die haar eigen vriendje nog zou dumpen om een keer te mogen kwijlen voor de camera. Die snol was aan het bidden tijdens de uitslag. Gelukkig deed ze dat binnesmonds en in haar gedachten, anders had iedereen haar meteen egoistisch gevonden... Pfoee, ja, en wat nog meer, het was zo NIET intressant, dat ik het grootste deel alweer vergeten ben. Iets met die knuppel van Dior, ken je wel toch? Dat mega chique way overpriced merk. Waar al die Marokkaanse nymfomaantjes mee lopen... En maar volhouden dat het uit de PC Hoofd komt. Nou lieverd, dat komt het niet, dat lieg je, ik zie het, want je neus groeit... Toen heb ik weggezapt. En ben belandde ik terug achter mijn computer om nog eens een leuk blogje te tikken. Om 19:25 start De Wereld Draait Door op Nederland 3, waar mijn grote idool & de beste columnist van Nederland, aanwezig is, Nico Dijkshoorn.
God wat kan ik genieten van zijn tekst in de Voetbal International. En het erge is, ik ben het keihard met hem eens. Noem me een meeloper, noem me een egoist, noem me alles wat je wilt, maar die man heeft gewoon gelijk. Simpel. Nou genoeg getypt. Ik ga weer kijken en roken, want mn zwarte longen beginnen bijna weer op Michael Jackson te lijken.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten