vrijdag 22 oktober 2010

Its been a while...

Nou, best tijd geleden dat ik iets heb geschreven. Ben nog maar beginner, dus heb het nog niet in mn vaste dagrooster gedrukt. Deze week, uhm, ja, uhm, druk, lang, maar wel erg leuk en intressant! Maandagochtend om 06:30 knalde de wekker mij uit bed, en aangezien ik redelijk lui ben, heb ik de wekker bijna in de woonkamer gelegd zodat ik er ECHT uit moet om die takkeherrie uit te zetten... Prima, wakker, ofja, 60%. Lekkere ontspannende warme douche, en dat is zoo lekker, dat ik bijna weer (in de douche) in slaap viel. Toen lekker ontbeten, peukje gerookt, en richting de metro gegaan. 07:36 richting Diemen Zuid, daar de sprinter naar Hoofddorp, daar de bus naar Schiphol College. Klasje ontmoet en meteen een wiskunde test, om het niveau per leerling te bekijken. Mr. Ronald den Hartog had 47/50 goed! Wow, dat is echt lang geleden. Toen les gevolgd tot 17:15 (!), en dat elke dag. Maar goed, ik krijg heeeerlijk betaald hier, en betaald krijgen voor school? Ach wie wil dat nou niet? In mijn studie zit ook een rechten onderdeel, dus als iemand vraagt wat doe je allemaal op school? Kan ik heeel popiejopie uitleggen dat ik ook rechten doe... Yeah! Egostreling firstclass! Heb deze week ook een beetje onenig gehad met Lionel, mn huisgenoot. Hij vond dat ik teveel lawaai maken als mn vriendin bij me was... MET PRATEN stelletje smeerlappen! Ik doe zulke dingen niet. De rest van de week, tot en met vandaag, gewoon naar school geweest. Elke dag, zonder te laat komen, van 08:30 tot 17:15. Ik vind het ziek. Gisteravond ben ik lekker uit eten geweest met mijn Mereltje, omdat we 3 maanden samen zijn. Love it. Lekker een Braziliaans restaurantje gepakt bij het Leidscheplein. Heel lekker! En heel gelukkig. Op dit moment heb ik weekend, en ga vanavond lekker feesten met Merel en Thijs in Bitterzoet. Er is een lekkere party, overal in A'dam trouwens in verband met ADE. Voor de druiven onder ons, Amsterdam Dance Event. Er is in Bitterzoet een party met dubstep/drumnbass/electric en hiphop. Knallen dus. Word vervolgd. Ik zal proberen om vaker up te daten, maar zoals ik vaak zeg. Het leven van een ster gaat niet over rozen. Sorry.

Tot de volgende keer!


                                         Merel & Ronald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten