dinsdag 26 oktober 2010

Zo...

Nou, weer wat sneller achter elkaar! Ik ben net terug van wederom een zware dag op school. Maar hej, something gotta pay the bills! Even lekker gegeten bij Burger King, zo'n lekker €1,95 menutje! Lekker goedkoop vies vet vreten! Van Merel hoef ik geen sixpack dus een randje mag wel! Anyway, ik heb een heel leuk vooruit zicht! Aankomende zondag is Definitie van Dopeheid, het grootste NL Hiphop festival in 013, Tilburg. Ik ga hem bijwonen voor de 3e keer. Alleen dit keer sta ik on stage in plaats van in het publiek. Ik ga mijn homies uit de Bijlmer bijwonen bij hun shows! Dret&Krulle, M.O. & Brakko, Gikkels en Tastic! Shit word megahard! Bijlmerstyle! We rijden met stuk of 4 autos naar Tilburg, en Merel gaat ook mee! Zin in! Hou het hier in de gaten en er komen veel fotos!

Ook ben ik met de boys meegeweest naar No Limit, een entertainmentcentre hier in Ganzenhoef. Ze gingen oefenen voor DVD, en geloof me, shit word eng! Echt eng! Ze vroegen of ik mee ging naar een show savonds, maar dat was ik Emmen. 2 uur rijden. Nou nee, bedankt, ik waardeer het, maar nee. 's Avonds ben ik met mn bijlmer soldaat MC Nina en met Merel, naar Adje, Jawson en Hef wezen kijken. Was erg gezellig. Hef nog even gesproken. Heb hem lang niet gezien. Skinto hollereerde ook nog even. Wat een liefde onder 1 dak. We hadden 1 eregast. Dat was je papi Lexxxus. Die keek meer naar de grond in plaats van naar de show. Ach, ieder zn ding...

Ja, afgelopen weekend gebeurde er meer. Als ik het getal "10" zeg, weet je genoeg. Feyenoord Rotterdam. PSV Eindhoven, in Eindhoven. Ruststand 2-0. Eindstand, ja, 10-0. Een beetje heel erg om te lachen natuurlijk! Jezus christus wat een aanfluiting. Een dag erna, maandag, las ik dat Feyenoord degradatie naar Topklasse heeft aangevraagd. Jezus, zie je het al, Feyenoord tegen Hans Kraaij Jr's FC Lienden. Man o man, wat is Nederlands voetbal toch diep gezonken. Bijna net zo diep als het Nederlands kabinet. Elk jaar. Elk jaar dieper. En elke keer meer mensen die boos worden.

Genoeg afgegeven op alles, ik stop weer, kamer netjes maken, want mn vrouwtje komt zo op bezoek!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten